Jippiee!

2011-04-02 / 14:24:57
Hämtade ut mitt paket idag och där fanns bara mina skor :/ Fast jag beställt en top också. Men fick samtidigt ett brev där det stog att linnet är restnoterat eller sånt skit. Alltså att den kommer. Hade tänkt att jag kanske hade haft på den på onsdag när jag ska ut och festa så hoppas den kommer på mån,tis eller onsdag. Men måste till gränsen för säkerhetsskull och kolla om jag hittar någon klänning eller något som passar till mina skor om jag ens kan sätta på dessa skor på onsdag. Dom är ganska höga att gå i och ganska hala, man vill ju direkt inte göra bort sig första kvällen ute på krogen om man råkar ramla :D
Nu ska jag nog börja städa mitt rum lite smått. Så jag inte har så mycket att städa på en gång. Måste städa rummet innan farmor kommer för hon sover i mitt rum och orkar inte lyssna på när hon tjatar sen.
Så hejshejs!




//MinnaaPee
Kommentarer!
Postat av: Saana

Ihanat <3 palion hienommat vielä entäkö nellyn sivulla siinä kuvassa :)

Kommenterat - 2011-04-03 / 12:33:40  | URL - http://santsa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: