Grym kväll!

2011-04-07 / 22:36:25
Hade det verkligen trevligt igår. Erika kom och hämtade mig och vi åkte till stan och körde runt och väntade på Sanne. Hon hade balträning och vid halv 5 hämtade vi upp henne. Vi åkte till wanhamestari och tog ett par kalla där, sedan åkte vi till cittare och jag hämtade öl medans syrra och Jenna handlade mat. När vi alla var färdiga med våra ärenden så åkte vi hem till syrran, där började Syrran&Jenna laga mat (fyllda paprikor och sallad och dressing) Fyfaaan va gött!
Sedan efter vi druckit och sminkat lite så åkte vi iväg till umppari och var där restan av kvällen. Behövde endast köpa en drink till mig själv igår. blev bjuden på 3salmiakki snaps, 2karpalolonkero,någon blå god drink,valkovenäläinen och de gick upp i huvudet ska jag säga :)
Sen kom jag hem och gick o la mig och vaknade med värsta bakisen igen (suprice) har alltid bakis så det kom inte som en överraskning.
Har legat hela dagen och bara tryckt i en massa mat. :)
Tog några bilder igår men alla blev dåliga, och fy hur man har sett ut när man kollar på bilderna idag :D
Skit samma


Var ute och rökte så stötte vi på Jarkko också^ Syrran ser inte så värst nykter ut hon heller :D


Kiss n hugs

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: