Äntligen!

2011-04-14 / 18:40:30
Äntligen så är jag klar med städandet =) Farmor kom hit idag och då tänkte jag att jag städar mitt rum för annars hade hon börjat tjata. Tog upp allt som var på golvet och slängde upp det på sängen och dammsög varenda hörna. Nu är jag vrålhungrig och blev skit sugen på sallad när jag läste paows blogg. Så farmor skulle till affären precis med pappas moster som också kom hit idag från göteborg. Dom kom precis tillbaka från affären och min sallad väntar nere så har lite stress med bloggandet hihi... Juste! Gå ALDRIG och handla den 14:nde om ni har bråttom. Det är då gamlingarna får pensionpengarna och då är alla ute och handlar. Skulle bara springa in till affären och hämta tårta för mina tjejkompisar kom hem till mig idag och käka tårta och gav presenten till mig. Fyllde ju år för 8dagar sen men har inte firat med mina kompisar än. Jag som tycker om hello kitty så hade mina kära vänner köpt en fin (inte för barnslig) hello kitty halssmycke till mig. Jag vet vissa kanske tänker vafan hon 18år och tycker om hello kitty men jag tycker inte om hello kitty på ett barnsligt sätt utan tycker om det men inte så att jag har tavlor fullt med hello kitty i mitt rum oså.
Hello kitty is cool! ;)
hann inte skriva klart om affär besöket. Jag stog i kassan och flera gamlingar var före mig, det gick ganska snabbt med några men sen när kärringen framför mig försöker betala med bankkort och inte kan slå pinkod och trycker inte på rätt knappar. Var redan tillräckligt stressad och sedan en sölig kärring framför mig som ändå betalade kontant. Varför i hela världen försökte hon 100gånger med bankkort när det är värsta kö och hon har kontanter i börsen. huhu..

Man blev ju nästan som hjälp Örjan lax när man stog i kassan.

Kika in länken
http://www.youtube.com/watch?v=OYHId3DyO9M


Nu käka sallad sen besök hoss mormor

Hejhej
//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: