It's to late

2010-10-14 / 21:29:53
WHO?
Vem är i rummet med dig?: ingen
Vem fick du sms av senast: Saana
Vem tänker du på nu?: Sova
Vem pratade du senast i telefon med? Marianne
Vems hus var du i senast?: Radhus : mormor men minns inte vems hus jag besökt sist.
Vad sa du senast? Joo
Vem önskar du att du var med nu?  En kompis :)
Vem är din favoritsläkting? Hmm.. Kan inte välja =)
Vem i din skola går dig mest på nerverna? Beror på vilket humör jag är på.

WHERE?
Vart är din telefon? Vet faktiskt inte, jag tror den är i väskan
Vart är din mamma? -

Vart är din pappa? i vardagsrummet
Vart sover du? Hemma, i min säng
Vart handlar du mest? Typ ica?
Vart fick du tag på tröjan du har på dig? Haha har på mig en stor tshirt som jag snott från broshan.
Vart åkte du senast bil? Hem från träningen
Vart i ditt rum är du? Ligger i sängen =)

WHAT?
Vad åt du senast? Frukt

Vad drack du senast?  Vatten
vad är de för färg på dina byxor? Har på mig såna nattbyxor, rosa :)
Vad är den närmaste saken som är blå? påslakanet har lite blått
Vad gillar du mest med skolan? När man har något ämne som är intressant och raster är rätt sköna också ;)


Vad har du på fötterna? Ingenting. Ligger barfota
Vad är din favorit färg? lila
Vad är din favorit hemsida? facebook

Vad är ditt favorit sko-märke? ööh vet faktiskt inte.
Vilken film såg du senast? Vet inte vad den hette men någon i skolan.
Vad hör du just nu?  Musik

WHY?
Varför går du i skolan? Vill ha utbildning så jag kan söka jobb senare i livet.
Varför repeterar nyhetsuppläsarna sina rapporter? Haha vet inte :D
Varför är alla besatta i OC? Inte ens jag brukar kolla på det så :D

WHEN?
När är din födelsedag? 6 April
När köpte du senast nya byxor? Inte så länge sen lite över en månad sen typ



När var senaste gången du tände ett ljus? Minns inte
När var du senast i skolan? idag
När träffade du din pappa senast? För typ 15min sen
När duschade du senast? En timme sen ungefär

HAVE YOU EVER?
1. Hånglat i mer än 3 minuter? Jaa
2. Sovit i en annan säng? Jepp

3. Hånglat på en bio? Nej
4. Hånglat i skogen? Japp

5. Tyckt att din kusin är het ? Nej
6. Sovit naken? Jaa
7. Kört över hastighets gränsen? Ja haha med moppe :D
8. Målat om ditt rum? Nej
9. Dansat framför en spegel? På zumba träningen så är det speglar över hela lokalen så japp.
10. Fått hicka? jaadå..
11. Dumpat någon? Juu
12. Stulit pengar ifrån en kompis? Nej!
13. Hoppat i en bil med folk du just träffat? Japp
14. Varit i slagsmål? Joodå :D
15. Smugit ur ditt hus? Haha jaa :D

16. Haft känslor för någon som inte känt desamma? Mmm..
17. Blivit arresterad? Nej
18. Hånglat med en främling? nej
19. Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar? Juu
20. Varit förälskad i en granne? Nee
21. Struntat i skolan för att göra något roligare? Nångång jaa ;)
22. Sovit i en säng med någon av samma kön? Jepp
23. Sett någon dö? Jo/nej

24. Varit på ett plan? Japp
25. Kysst en bild? Nix
26. Sovit till 3? Jooh :D
27. Älskar eller saknar någon just nu? Saknar <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: