LazyLazyLazy

2010-10-28 / 14:19:25


Japp nu har jag varit ganska lat.. Förra veckan tränade jag bara två gånger och denna vecka har jag bara
Tränat en gång och de var i tisdags och då var det zumba. Annars tränar jag 5 gånger i veckan.

Idag är det bodycombat så jag fick med mig Minna. Jag sa till henne att nu fan får du också göra något istället för att sitta hemma och bara fetare och fetare när du sitter hemma. Så jag övertalade henne.
Sitter hos mormor just nu och ska kila hem snart så jag inte får värsta panik sen som sist slängde bara på mig träningskläderna och iväg.. Vill helst klä på mig i lugn och ro osv. Och de börjar 17.15  haha men de är ju ett par timmar kvar tills de börjar men tänkte att jag skulle laga go mat innan dess.


Det var allt för mig denhär gången :)

AdjöAdjö!

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: