well, this is bad!

2010-11-28 / 22:43:10
Inget speciellt här hänt idag, skitskit & Skit.
Vaknade vid halv tre men jag gick ju och la mig rätt så sent igår. Kollade på film & film, fanns inget annat och göra.
Sen har jag bara legat i sängen och slöat och kolla på film idag med. Har varit på riktigt dåligt humör idag, skärskilt nu på kvällen. Var en sväng till mormor, hon lagade mat och jag stack dit o käka för jag orkade inte göra mat hemma :)
Kom nyss hem därifrån och ska nog hoppa in i duschen och sen försöka sova.



Här får ni en tråkigt bild också! yääk..

NattiNatti

//MinnaaPee
Kommentarer!
Postat av: Vincentsina

Really enjoy your website. Thank You.

Kommenterat - 2010-12-17 / 16:25:37  | URL - http://vincentsina.blog16.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: