Frågor

2010-11-08 / 01:51:46
Som sagt dehär fortsätter bara, legat i sängen hela kvällen och kollat på tv och kollade på en film som hette The other guys Den var skit rolig i början och satt och skratta här för mig själv, hade förväntat mig bättre slut men den var grym ändå!


Inget och göra, men jag vet att jag inte kommer och få sömn. Så det blev & blogga igen.
Och så snodde jag några frågor från Emmas blogg =)



är du singel? - Japp det är jag.
Den lyckligaste tiden i ditt liv? - Tiden då mamma fortfarande levde.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Både ja & Nej
har du varit kär i någon? - Jajjemän!

Sover du hellre ensam eller med någon? - Både och, och de beror ju helt på vem man sover med.
Går du i skolan? - ja!
Har du varit i skolan idag? - Nej
Hur mår du just nu ? - Inte så bra eftersom jag är sjuk.
Har du piercat dig ? - Japp
Är du hungrig just nu? - Nej. Maten smakar inte när man är sjuk, men har försökt äta.
Vad är klockan nu? - 01.28
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook & blogg.se
är du kär just nu? - Kär och kär men förtjust är jag :)
Har du kysst någon idag? - nepp.
Har du ett förhållande? - Icke
hur många har du varit tsm med? - Några stycken, beror på om man räknar alla när man var liten.
är du oskuld? - Nej
När går gränsen vid otrohet?
- Beror på, men min blivande kysser ingen annan än mig!
Har du varit otrogen och om ja, varför? - Nej
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - Öhm njae vet inte.
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? - de kan ni fråga mig istället för skriva ut de här.
Är du romantisk? - Njae jag är direkt inte den som är så romantisk men ääh jag vet faktiskt inte.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Njae.. Min föredetta pojkvän har ju varit tillsammans med min kompis förut men allt är ok nu.
Är du svårflörtad? - Beror på.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - De har jag,
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Öh Minns inte men någon från min klass i lågstadiet.
Hur länge höll det? - några dagar till några veckor, minns riktigt inte.
har du nångång slagit någon du tyckt om? - Nej

har du lekt med någons känslor? - Nej
länge höll ditt längsta förhållande? - Ett halv år ungefär.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande ? - Singel nu men kommer den perfekta snubben fram som jag vet att jag är gjord för han och han för mig så vill jag såklart ha ett förhållande.Hahah
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej
Är du en bra pojk/flickvän? - Vissa dagar när jag är på dåligt humör så nej annars tror jag väl det.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - öhm vi trängdes i en stor dubbel säng på hotellet men jag och saana med varandra och killarna kossu och niko brevid varandra men i samma säg i stort sett.

Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Killar ska inte vara klädda i mörkt och dystert som dom som lyssnar på metall musik o skit uch fy och inte emokläder heller. lite sån hiphop aktigt är snyggt ;) Och de som är in nu.
äru tsm med ngn? - Än en gång Nej!
vänskap eller kärlek ? - Både och.
gillar du någon nu ? yes

Så typiskt EMO stil jag snackade om att killar ska inte vara sånahär



Om jag nu skulle försöka sova NattiNatti

//MinnaaPee




Kommentarer!
Postat av: ♥ L A I L A ♥

sötnos :)

Kommenterat - 2010-11-08 / 20:23:49  | URL - http://lailaaziz.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: