Onsdag

2010-11-24 / 17:24:33
Tjao!
Vaknade i morse och var skit trött! men fick inte sömn förrens vid halv 1 nångång.
Men jag steg upp packade klart mina badkläder och så stack vi iväg.
Direkt på morgonen hade vi samhälls prov och jag tror att jag klarade det, kunde inte svar på alla frågor men jag tror att jag jag fått G ändå.
Sen hade vi lång håltimme och efter det Engelska och ungefär två timmars håltimme igen och sen bad.
Vi började bad kvar över tolv och vi stack då dit tidigare Jag,Saana,Nea,Marianne och Emma.
vi gick o basta vid tolv kanske? Och sen gick vi och bada och sen kommer gympa läraren Jonny vid halv 1.
Flickor vi har inte bad idag, vi ska gå på föreläsning i aulan (Don't drink and drive)
Vi badade där i lugn och ro inga andra än vi fyra, eftersom Emma inte badade.
Vi hämtade simglasögon och simfötter och dykte upp och ner och hade skoj. Vi stack badade en stund och sen gick vi och duscha, så det var en rolig gympa lektion. :) Andra var på tråkig föreläsning medans vi badade. Thihiih
Jag kom hem sedan och var vrålhungrig så jag gjorde mat till mig själv, sen har jag bara suttit på data.
Nu har jag ingenting & göra så jag ska till mormor och dricka kaffe och snacka gojja och Saana ska med.


Här får ni två bilder



Emma fotade oss när hon satt och kolla på när vi badade :)





Hahah jag och mormor tog lite roliga bilder :)



//MinnaaPee





Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: