You don't really want to mess with me tonight

2010-11-16 / 13:37:25

Fort innan jag börjar skriva så märker jag att det är jätte många, nästan alla som har smink på sig
i varje foto i sina bloggar, och jag som sitter nästan alltid utan smink så undra vad folk tycker egentligen :D
Men jag känner mig bekväm utan smink och orkar inte börja sminka mig varje morgon till skolan, såklart brukar jag ju sminka mig till skolan då och då. men oftast så hinner jag inte eller så orkar jag inte.


Dom flesta har fått skolfotot förutom jag ? :O
Hmm har kollat posten idag, men nix ingen post till mig.
Jaajaa men dom kommer väl.

Saana ringde mig i morse, 10min innan hon åkte till skolan, för hon skulle kolla om jag fortfarande var hemma eller i skolan. Så jag kollade på klockan Ouuu shiit!
senså frågade jag Saana när ska ni åka, så sa hon om 10min ungefär. Min klocka hade inte ringt :S
så jag fick ju världens panik faan tio minuter hur ska jag hinna för oftast vaknar jag minst en 40min tidigare så jag hinner äta frulle och borsta tänderna och inte stressa. Men nu var de ju bara hoppa upp, slänga på mig kläderna och borsta tänderna och ut. Hann inte ens borsta håret, hjälptes inte, fort så slängde ja upp håret med snodd.
Men tur så hade vi bara två lektioner oså slutade vi :) Nu så sitter jag här vid  soffan och fryser så jag slängde på mig en filt. Tidigare när jag kom från skolan så var jag på dåligt humör, jag menar då dåligt. fyfyfy hade kunna slå till någon om någon skulle släppa ut fel ord till mig just då, men nu är allt ok igen.
Jag är jätte sugen på kaffe, men jag orkar inte stiga upp och koka och ingen är hemma förutom jag så ingen annan kan göra de heller.
Ähh men ska vila här en stund så jag orkar på på bodycombat ikväll.
Kanske uppdaterar senare ikväll.

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: