Lördag :)

2010-11-13 / 21:22:17
Jaadu var ska jag börja med...
Vi tar gårdagen först.
StressStressStress.. Jag och Saana färgade varandras hår igår efter skolan, sedan sprang jag hem och tvätta håret och duschade. Efter jag duschat och torka håret någorlunda och sprang tillbaka till Saana för att Niko skulle komma dit för Saana skulle klippa håret på honom och jag färgade hans hår efter det. Sen stack vi till stan och handla lite och kom hem till oss oså börja jag och Saana sminka, efter vi sminkat så åkte vi till kiviranta (Nikos morsa bor där) Så vi festade där och hade trevligt tills det blev lite gräl och då fick man stå i mellan alla och till och med slå en idiot på käften som börja kalla mig för massa dumma saker. Hoppas Saana din ring är hel än. Saana hade en sån stor ring på sig igår (Jag menar då väldigt stor kors) såg ut som en knogjärn, hoppas idioten har ett kors i pannan nu :)
Sen åkte jag hem och gjorde mat och broshan var uppe än, så jag snackade skit med honom en stund och gick och la mig sedan. Sov hur länge som helst idag typ till 3. Och uss jag är ensam hemma, skit läskigt för jag gillar inte och vara ensam hemma för jag har så bra fantasi så jag hör massa ljud och skit jag kanske håller på och bli galen eller något.
Pappa har åkt i väg till uleåborg och stannar där över helgen och kommer hem imorgon alltså. Jag har funderat på om jag ska promenera hem till mormor och sova där istället för ensam hemma.
Erika och Mikko stack hem till Erika idag så jag vill inte sova alone :(
Nu ska jag börja kolla på bb och käka något
Här får ni lite bilder från igår










Orkar inte ladda fler bilder för bb har börjat och ska käka något innan jag drar till mormor lilla :)

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: