Tråkigt

2010-11-17 / 13:59:27
Jag har väldigt tråkig, så jag tar och bloggar igen fast jag bloggade för nån timme sen i skolan
På engelska lektionen för jag och Saana hade så tråkigt.
orkar inte hämta posten fast det är typ 20meter till brevlådan, vill se om skolfoton har kommit, jag tar väl och gör de när jag bloggat klart.
Vi hade gympa sista timmen och jag orkade inte göra något!
Så vi fick välja om vi ska kolla på en film som handlar om motion eller om vi ska gympa
så jag valde och se på filmen istället.
Nu sitter jag då här och stressar och tänker på alla skoluppgifter och prov vi har.

-Svenskaprov på fredag(Har inte läst ett skit)

-Etik och livsfrågor, prov på det imån. Vi skulle ha läst 91 sidor nu på några veckor men jag läst typ 3

-Engelska prov typ nästa vecka eller veckan där på(Måste börja träna för vet inte ens vad de handlar om)

-Matteprov(test) på fredag, Har fått IG sist vi fick betyg, alltså slut betygen innan sommaren, så var tvugen och läsa matte A igen, måste träna på dom kapitlarna jag fått ig ifrån och göra test från varje kapitel, får jag godkänt så börjar jag med nästa kapitel jag fått ig ifrån, sen när alla är klara får jag börja med matte B.
Matte B är ju frivilligt men jag tar det nu, för ska man jobba som undersköterska eller sjuksköterska eller doktor osv. Då måste man ha matte B. Så jag gör bort de nu ifall jag pluggar vidare till sjuksköterska eller något. Vill hellre jobba som sjuksköterska än undersköterska, Men få se om jag pallar plugga vidare.
Men jag har ju ett och ett halv år kvar tills jag blir undersköterska så inget stress med de nu :)

Nu tror jag att jag ska börja träna lite till matten för jag vill verkligen klara matten nu!




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: