NattiNatti

2010-11-10 / 23:51:33
Japp imorgon blir det skola för min del. Har varit sjuk hela veckan så imorgon blir det första skoldagen sen höstlovet.
Hmm.. Idag vaknade jag upp hos syrran eftersom jag stack dit igår kväll, jag hade absolut ingenting att göra så jag stack dit. Vi satt och snacka skit och drack te hela kvällen och oops, klockan var plötsligt tre, så vi gick och la oss och det gick ca 5min så sparkar jag i sömnen, syrran hade inte ens hunnit somna, men jag drömde att jag satt i framsätet i någonsbil och plötsligt så var det en mink som sniffade på mina skor och jag trodde då att den vita minken skulle bita mig. Men sen så vaknade jag av panik, men somnade sedan om igen.
Sen efter att syrran lagat mat och vi vilat en stund så gick vi iväg till stan och kolla på massa saker, och jag hittade den perfekta julklappen :D Hahah rosa hellokitty brödrost. Det blir såna hello kitty bilder på brödet sen när dem är färdiga :)
Sen fanns de hello kitty väckarklocka också den var också gö mysig :)
Sen så ramlade jag såklart i stan skit pinsamt, men tur så var det inte mitt i stan. Jag lyfte direkt upp arslet och kolla runt så att ingen kollade, men det var någon gubbe som satt i ett cafe och han glodde ut. Pinsamt :) Haha nejmen jag orkar inte bry mig, de händer alla någon gång.
Sedan efter en stund så stack jag hem sedan planerade jag och Saana att hitta på något tillsammans så vi stack och åkte runt med Niko en stund i stan och drack sedan kaffe hemma hos honom och åkte hem. Direkt jag kom hem hoppade jag in i duschen och efter det började jag kolla på one tree hill. gud så skönt och börja kolla på de igen.
Har bara väntat och väntat på season 8 . Nu så är klockan redan 10 i 12 så det är kanske läggdags nu :)
Men ha de gött allihopa och
GODNATT!


//MinnaaPee



Om jag minns rätt så var den inte precis likadan som denhär, men denhär var ju också mysig! :) Thihi




NATTINATTI!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: