Much better today, or not

2010-11-09 / 17:16:28
Tjingeling!


Vaknade på morgonen av att pappa kommer med hemtelefonen och säger ring och sjukanmäl dig.
Så jag gjorde det, somna om och vaknade vid 12 och hoppade direkt in o duschen och försökte piggna till lite.
Gick ner och käka och käka "frukost" Broshan hade precis börja laga mat, jag var vrålhungrig men väntade ändå tills maten var färdig. Sen har jag suttit och kolla på massa kläder jag vill beställa MEN Jag har ju inga pengar. Haha.
Men jag hade tänkt om pappa kunde beställa dom till mig :) Thihi
Hittade ett par jeans och en mysig ylletröja som jag vill ha :)
Förkyldningen håller på och gå bort vilket som är jäkligt skönt!
Men fortfarande får jag gå runt och snyta mig och använda massa nässpray men de är better today :)
Och jag har faktiskt varit ute idag också :D haha har inte varit ute på tre dagar. Men idag så  promenerade jag till Ikano huset och mötte upp syrran för hon kom hit och hälsa på.

OCH SEN NÄR JAG KOM HEM MÄRKTE JAG ATT JAG INTE HAR NÅGON HUVA LÄNGRE. ANTINGEN HAR JAG TAPPAT DEN PÅ VÄGEN ELLER SÅ LIGGER DEN NÅNSTANS I KAPPRUMMET.

Fanfanfan..
Jag orkar helt enkelt inte springa ut och leta efter den!

Whatever men nu ska jag slänga i mig lite kaffe
Tjao

/MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: