Monday

2010-11-22 / 20:50:13
Jaadå, bloggade sist i fredags men har inte orkat och det har inte hänt så mycket nu förutom då fredag när vi va o festa med flickorna och i lördags var det fest i mattila byagård så man var ju tvungen och kika läget där på lördag då, på söndag chillade jag bara och tog det lugnt och åt gott och kollade på tv.
Idag (Måndag)
Vakande lite över sju och slängde på mig kläderna käkade frulle och sen till skolan, i skolan hände väl inte så mycket, samma som alltid annars också.
Slutade halv 3 idag och kom hem, orkade inte göra någonting!
Sedan tänkte jag på Leonardo dicaprio och så kom jag på men nu ska jag ta och kolla på titanic, så jag gjorde det.
Låg i sängen och kollade på de och tänkte somna i mellan, den är alltid så sorglig i slutet :(
Sen hoppade jag upp när det var slut och bestämde mig för att slänga på ansiktsmasken och blogga nu i mellan och efter bloggandet så ska jag duscha och kolla en lite lite stund på tv och gå och lägga mig i go tid idag :)


Fy vad denna ansiktsmask var kladdig, haha och ser ju helt Solbränd ut :D Haha :)


//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: