Min söta lilla apa =)

2010-11-11 / 22:10:31
Idag har jag väl inte gjort så mycket efter skolan, käkade och la mig i sängen och kollade på one tree hill.
Sedan somnade jag och han sova 45min så kommer pappa och väcker, och då blev ja skit sur.
Men han väckte mig för att vi skulle och handla, handla SKOR åt mig. Ja då åkte vi till ÖB och pappa köpte nått skit.
Sen åkte vi iväg till Ica maxi och jag nötade in hela vägen till affären KOM IHÅG HÅRFÄRGEN KOM IHÅG.....
jag köpte Hårfärgen kom hem och när jag var vid garagen så kom jag på. VAFAN vi skulle ju iväg och köpa skor.
Jag glömde bort det HELT!
Men men de är inte hela världen, jag kan köpa dom någon annan dag här.

MEN
Imorgon efter skolan har jag fullt upp.
Jag ska hem till Saana och hon ska färga mitt hår och jag hennes. Sedan ska hon klippa nikos hår och efter det ska vi nog till köpcentrumet och jag ska gå och kolla om den tröjan jag vill ha finns kvar på Gina tricot Sedan skulle Saana kolla på leggings eller något. Efter de ska jag nog sitta och chilla och laga mat innan jag då börjar sminka och klä mig inför kvällen. Vi ska nämligen fira Saanas födelsedag! :)
Pappa åker iväg till uleåborg i morgon om mina småbröder till pappas moster, hon ska alltså passa pojkarna.
Ja och då blir jag ensam hemma vilket jag inte tycker om. För det spökar här :)
Hoppas broshan kommer hem imorgon så slipper jag vara ensam. Men iförsej jag är ju borta hela kvällen men på natten iuuu..
Men hoppas allt blir som planerat nu! Imån ska vi ha KUL!


Nu blir det & Hoppa in i duschen och sedan stoppa i mig något för är ganska hungrig och sen lägga mig.


En bild på mig och MIN söta lilla apa som jag har brevid mig. jag har haft den ända sen jag var liten därför ser den ut lite som den gör :)



God natt allihopa!

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: