I skolan

2010-11-17 / 11:14:05
Huhu..
morgonen började med att jag var AS trött, gick och la mig vid halv 1 igår.
Pappa shussa oss till skolan idag, och det var inte kul och gå ut ur yttedörren
-18 grader , Gissa om det är liksom kallt! UchUshUsh!
I morse hade vi samhälls och jag jobbade ganska bra, men nu har vi engelska, som är skit tråkigt just nu, ibland kan det vara roligt när vi har roliga uppgifter men uch nu ska vi läsa någon berättelse och sedan berätta de för kompisen vad berättelsen handlade om, PÅ ENGELSKA! Jag är inte direkt den människan som gärna pratar engelska, tvärt om jag gör det bara om det är ett måste.
Tur så slutar denhär lektionen snart.
Sista timmen har vi då gympa och är direkt ingen gympa person, eller jo på fritiden tränar jag men i skolan är det tråkigt!
Men nu ska jag slänga ihop böckerna och börja dra.

Cya
//MinnaaPee



Här sitter vi då och chillar :)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: