Hjälp

2010-11-27 / 21:02:16
Japp. Börjar från igår kväll då. Jag och Saana var hemma hos syrran och sen bestämde vi för att dra en sväng hem till Niko men en sväng blev då till några timmar och några timmar till, men sen stack vi till syrran och gick ut med hunden ännu och gick och la oss. På morgonen vaknade Saana före mig och jag orkade inte stiga upp, det var så varmt och skönt under täcket. Men sen tänkte jag att det är väl ett måste för måste ge hunden mat och gå ut med honom, men istället ville Saana göra det. Jag drog täcket över mig och vila en stund till.
Vi tog det bara lungt i några timmar och hade på "pyamasen" fortfarande och sen gick ja o duscha och sen ringde Marianne ifall hon får låna min vita klänning för hon skulle på fest och temat är att man skulle ha antingen vitt eller rött på sig, så hon tog och lånade den då :)
Så Marianne och Sanne körde då hem mig så jag kunde hämta klänningen och så körde dom tillbaka mig till syrran för ville inte lämna lilla igår ensam där :)
Senså låg jag och kolla på tv och på salkkarit o senså kom syrran & Pasi hem och sen körde dom hem mig, OCH Här sitter jag nu och funderar på att vafan ska jag göra idag? Alla är ute o festar och jag & Saana funderar o funderar men inget hittar vi på. Snart går jag under täcket och drar täcket över mig och går och lägger mig för jag orkar inte sitta HOME!



Här är förresten gelenaglarna jag snackade om i förra inlägget :)

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: