Hej & håå !

2010-11-01 / 18:35:20
Jajjemen det blev en lyckad halloween hade as roligt med allihopa!
Först gick jag då hem till Minna och börja fixa förfesta och sminka därborta sen satt vi en stund
hemma hos henne tills vi fixa shuss och sånt, Lillhenkka och Miro kom också förbi och dom satt och snacka
skit med oss =)
Sedan fick vi shuss av Joni Vi åkte och Cruisa en stund och hade kul och lillhenkka och miro bestämde sig
Sen åkte vi till kiviranta och hämtade Henri och han hoppade med o cruisa sedan åkte vi till samppa och var där en stund och där var då Samppa,jani, jonny och nån brud som hade däckat :D
Det har blivit en massa körande så jag och erika åkte hem =)
Så en väldigt rolig kväll hade jag minsann och massor med foton :)

Här bjuder jag på en bild kan inte lägga in mer för måste dra till träningen om 7min och måste hoppa in i mina träningskläder innan dess :)




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: