Godnatt!

2010-11-23 / 22:32:35

Prov IGEN


har haft flera prov nu dom senaste två veckorna och i morgon har vi nästa. Vi har nämligen samhällsprov som handlar om regler i samhället. Jee right! Det hjälps inte, har suttit och tränat här en stund nu men man kan ju inte konsentrera sig riktigt när man har datan framför sig och när tvn är på och måste kolla på smallville samtidigt :D
Vill lägga mig i god tid idag, men jag måste duscha och broshan gick precis och duscha eller bada badkar så det lär ta en evigthet för han duschar alltid så länge.
Har faktiskt inte gjort ett piss idag :D
vi slutade lite över tio idag för vi hade bara matte och svenska.

Kom hem och laga mat åt mig själv och satt på data och kollade på tv.
Sen plötsligt blev jag skit trött och klockan var ett, så jag tänkte, okej jag tar en tupplur sover en timme och satte klockan på ringning klockan två.
Jag hörde vid halv 3 då pappa kom och sen vaknade jag vid fyra.
Haha hade tydligen stängt av alarmet och sovit i 3 timmar. Men sen så var jag uppe en stund och stack till affären men pappa och efter de då till mormor. Satt och snackade med mormor och drack kaffe och sen kom jag hem och nu så har jag suttit här en stund.
Nu ska jag träna lite och sen hoppa in i duschen och sen träna lite till så dehär verkligen sitter nu så jag får Godkänt!


//MinnaaPee


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: