Go kväll!

2010-11-14 / 00:02:53
Är inte alls trött men hela dagen har varit seg. Bara slöat menvafan de är helg så so?
Jag har inte haft någonting o göra idag eftersom mina kära vänner är alkoholister och springer runt, Saana är inte alkoholist men hon sitter hemma och MYSER med hennes kära pojkvän, men okej hon ser honom nästan bara på helgerna då han har några dagar ledigt från lumpen.
Promenerade till mormor för en timme sen ungefär, jag sover inte ENSAM hemma!
Spökhus ju :D

Jag hade bara tråkigt så tänkte ta och blogga, men jag hade nog inget mera för ikväll
Så NattiNatti!

//MinnaaPee



Jag ser ut såhär pga att jag inte orkat fixa mig för jag har bara legat hemma!
Godnatt!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: