chocolate :)

2010-11-17 / 21:07:44



Hejsan :)

Ska passa på och blogga medans jag har ansiktsmasken på mig..
Alltså, det blev ingen träning idag, problem med shuss, fan att man inte har körkort!
Men istället så åkte jag,saana,jarkko & Niko till köpcentrumet och gick runt och kolla på lite kläder och sånt.
Vill ha någon slags fin fest klänning eller något. Men icke sa nicke, hittade ingenting!
och jag har inte direkt råd och köpa hur dyra klänningar som helst!
Killarna följde med när vi gick in på gina tricot,H&M och andra affärer. Killarna börja leka som småbarn, kollade på damkläder och skrattade och testade massa dam mössor och väskor, fy vad jag skrattade.
Sedan så kom vi på en dum ide, pojkarna gick in på en stor hårsalong/Affär, man säljer massa hårprodukter och sedan kan man klippa sig där och finns massage osv. Killarna gick så in hej! Jag undra om ni har tid till ansiktsbehandlig, för jag och min pojkvän har årsdag och vi vill hitta på något tillsammans(Killarna börja skratta så dom hann aldrig säga hela meningen) och jag skrattade som bara den.
Sen stack vi till kicks och jag köpte 3 ansiktsmasker (Köp tre, betala för två)
Så jag och saana köpte såna och nu har jag på mig en chocolate och den doftar gott :)
Jag har haft den i 15minuter nu så det är dags och tvätta bort.

Tjingeling!
//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: