Buenas noches

2010-11-29 / 22:02:57
Hejsan!
Hmm var borta från skolan idag, hade världens skallebank på morgonen och förs som bara den.
Men jag fick ingen sömn så jag tog fram datan vid 8 och låg i sängen och surfade till typ halv 10 sen har jag bara legat hemma, finns absolut ingenting och göra HÄR! Saana är bortrest och de är oftast henne jag umgås med.
Så jag har baaara suttit hemma och kollat på smallville har börjat kolla om alla avsnitt från nummer 1.
Joo nu på kvällen så har jag vid 6 tiden promenerat till Minna och hämta mina uggs, eller jaa hon mötte mig en bit och kom med skorna rättare sagt :)
Sen promenerade jag till mormor för vi skulle göra pannkakor, vi satt och kolla på salkkarit en stund och då somnade hon på fotöljen och då smög jag till köken och undrade hur jäklar va de man blandade ihop ingredienserna till pannkakor, jag mindes inte så jag var tvungen och ringa syrran och fråga. Jag vispade ihop smeten och skulle precis börja laga så vaknade mormor lilla :) Då gjorde vi pannkakorna tillsammans och jag åt så mycket så jag fick ont i magen :D Ja promenerade hem då och nu har jag suttit på datan, har märkt faktiskt att jag sitter på data skit mycket, men de finns faktiskt inte så mycket och göra. Det är så kallt ute så man vill inte ens hitta på något :)
Nu ska jag hoppa in i duschen och lägga mig under täcket och kolla på avsnitt fyra och sen Sleeeep






NattiNatti!



//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: