alltså :)

2010-11-03 / 19:03:42
Min dag har sett ut såhär.

Igår kväll åkte jag hem till syrran och kolla på film och snackade skit stannade över där och
vaknade upp där vid 11-12 sen kom pappa och hämta mig efter jobbet. Och satt och drack kaffe
med Erika och Mikko och plötsligt på lekte vid med lera.. kanske låter helt skit dumt men asså sen playdo
sån låssas lera med olika färger ääh ni vet vad jag menar för alla snorungar har ju lekt med den mer eller mindre :)
Sen vid halv 5 åkte vi till motionsboxning med Marianne fan va slutkörd man var efter träningen..
Med bara skönt när man är helt slut efter träningen och ännu skönare när man har träningsvärk för då vet man att man gjort något. Men jag har faktiskt inte haft träningsvärk på länge fast jag tränat regelbundet och lika mycket som alltid.
Alltså kan de bara syfta på att jag har fått bättre kondition oså för i början var de ju rent ut sagt ett helevete när man tränade och sikken träningsvärk man hade nästa dag.
Efter träningen då så kom jag hem och duscha och nu sitter jag här då och funderar
Vafan händer idag!? Och vad ska jag göra!?!?!

Njaa får väl se ska ta fram fönen och torka håret på se sen vad som händer :)







Tjao //MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: