TjooO!

2010-05-07 / 13:32:57
Morgonen var ett helvete.. Kände mig såå trött och sliten och allt.. Ont i halsen, täppt i näsan och allt..
Inte kul!
Sjukanmälde mig och vilade fram till 11. Sen gick ja o duscha och fixade mig lite
och det är fint väder och allt och nu känner jag mig nästan fullt frisk! Ont i halsen fortfarande
men jag ska ändå ut och hitta på något idag.. Det är ju fredag !
Kanske lite gott & film skulle inte vara illa =)
Tänkte dra och sola idag, men måste vänta på Minna för hon ska en sväng till sin farmor och kommer tillbaka
på eftermiddagen.
Vad ska jag ta och hitta på ? Har fullt med energi och pallar inte sitta hemma!
äääääh :D
Måste få komma ut när jag legat två dagar hemma på grund av denna jävla halsfluss..
Har inte känt så här på länge!
Hur kan man bli på bra humör bara för att de är fint väder och ja, man är så pigg helt enkelt!



HAPPYHAPPYHAPPY !!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: