Sunshine!

2010-05-03 / 17:35:49





Äntligen kom solen fram efter att det va skit väder hela helgen!
Man är på mycket bättre humör när det är fint väder än att det regnar och är fuktigt och grått. Då är man själv
helt deppig!

Måndag igen.. Måndagar är alltid lika tråkiga :D Har suttit på data sen skolan slutade för det finns ingenting O göra!
Eller så är det bara jag som är lat och trött för vi hade boxning på gympan och det tog på KRAFTERNA!
Har massor med uppgifter jag inte har gjort som jag borde göra i svenskan och massa andra ämnen.
Så tänkte ta fram boken och jobba med det, eller iförsej :D Tog fram boken för några timmar sen och skulle börja göra
men nej, här sitter jag fortfarande.
Jag skulle kunna bara gå o sova, så känns de nu för är så trött!!
Måste börja hitta på något vettigt efter skolan istället för sitta hemma o bli fet :D
Typ dra ut på stan eller något perkele :D Skulle vilja sola solarium men gjorde de i torsdags men resultatet var jag EJ nöjd med!
Alla fula fräknar kom fram och "brände" ansiktet, hade röda kinder och pannan var oxå röd till och med nästa dag :D Men nu är det borta, men är inte direkt inne med att gå för jag vill inte att mina fräknar så synas och skärskilt inte att jag bränner ansiktet :P

Men men nu ska jag dra och kila iväg någonstans

Hade hej!
//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: