Hola a todos!

2010-05-20 / 19:51:37
Hejsan =)
Dagen började med att jag vaknade upp och åkte till skolan, sedan en vanlig skoldag ingenting speciellt.
Stannade i skolan ett tag med Minna & Marianne för vi tänkte göra omprov men ingen av oss orkade så vi bestämde oss för att göra de först på måndag.
Sen så cyklade Minna och Marianne hem så jag orkade inte promenera hem med datan och allt så jag bestämde mig
för att då istället gå till Moster tills pappa slutar så han fick plocka upp mig därifrån sen efter jobbet.
Sen kom jag hem, Va så himla trött när jag kom hem så ja gick och la mig i sängen och somnade, som i ca: 40 min sen när jag skulle stänga dörren odentligt (rumsdörren) Så öppna pappa precis dörren framför mig så jag höll på och dö :D
Blev så rädd!
Sen var jag trött som tusan och tog en kalldusch i fall de skulle ha hjälpt, men nej.
Sen har jag och joni för skojjs skull koppla in dendär ur gamla nintendo i min tv, satt och spelade de igår :D
Och jag var ju bara tvungen och slå på den efter duschen och spelade, spelade skit länge tills alla liv tog slut och var tvungen och börja om från början. Efter det så orkade jag inte längre!
Sen öppnade jag min gamla bärbara och där hittade jag massa roliga bilder från förra sommaren =)
Synd att jag inte bloggade med den nu för då hade jag kunna sätta in några bilder, och jag orkar inte slå på den igen.
Sen tänkte jag för skojjs skull blogga lite och fundera här vad jag ska ta och göra eller ska ja ens hitta på nått mer idag!?
Få se :)

Tjingeling!





//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: