Hej kära vänner!

2010-05-18 / 19:51:28
Hejsan =) Nu e man på bra humör igen tack vare vädret och att jag för en timme sen blev klar med mitt rum
städade och det tog endast 4 timmar :D
Nu har jag blivit av med alla onödiga saker och gamla små kläder och kläder som jag inte anväder ofta, vad är det för ide och spara på sånt när man får nytt från affärer !?
Men tyvär så är det en kärring här i närheten som alltid går och gräver upp andras skräp & sopor och sparar massa skit..
Så jag fick ta sax i ena handen och plagget i andra och en efter en så klippte jag sönder dom så inte hon går och rotar och tar mina kläder.
Och eftersom jag hållit på hela dagen med massa så vet jag inte om jag är trött eller om jag bara är piggare.
Hemma orkar jag iallafall inte sitta, och det är så bra väder ute.
Menmen..
Jag skriver mer senare nångång..

Good bye !



//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: