De e goa gubbar :D

2010-05-28 / 12:45:54
Äntligen bra väder igen, fast de skulle inte sitta illa om det skulle vara lite varmare och inte blåsa så mycket.. Men hellre dehär än regn som de va för några dagar sen :D Och märker direkt att jag är på bättre humör när vädret är bättre :D
vafan är detta ? xD
Kom från skolan för en timme sen ungefär och nu börjar helgen för min del.. Måste bara hitta på något för är SÅÅÅÅÅÅ rastlös!
Snart ska jag nog till Saana för att färga hennes hår, men vad ska man ta och hitta på ikväll!?
Hjälp mig, förra helgen satt jag hemma både fredag och lördag och hade INGENTING & Göra!
Nu satan ska ja lyfta arslet och knalla i väg nånstans och hitta på något i kvällen..
Hmm mina blogguppdateringar blir alltid så korta så vad ska ja skriva om?
Ähh kommer inte på ngt just nu..


haha ser ut som en fluga :D

tjingeling// MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: