DAMN!!

2010-05-06 / 14:51:13
Jajjemän! Så blev det, ligger nu sjuk i sängen med huvudvärk, ont i halsen så ja knappt kan prata.!
Fyy va härligt!
Men sist jag var sjuk så sprang ja ute ändå och de blev bara värre så nu tänkte jag att jag hellre sitter hemma en dag och vilar o blir frisk så ja slipper vara sjuk varje kväll extra mycket pga av att jag sprungit ute!

Har massa skolarbeten så ja nu skulle kunna passa på och göra när jag än en gång är inne/hemma.

Fy gud jag vill utomlands, jag vill utomlands, jag vill utomlands..
Jag skulle kunna spara pengar nu i sommar när jag jobbar osv så att jag skulle kunna åka utomlands men vemfan
ska jag åka med :D ?

Menmen nu har mina blogg alltid blivit så korta med måste hämta hosmedicin osv nu

tjingeling

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: