25/5-2010

2010-05-25 / 15:52:39



Helou, skit väder! Precis som igår oxå ! Får mig på så deppigt humör ! AARGGH!!!
Men strunt i det. Hmm de är ett par dagar sen jag uppdaterade sist.. I Fredags kom farmor hit <3
och hon har bakat och gjort massa GÖTT :D Sen i lördags hände inget speciellt.. Loodade bara hemma för hade
inget och göra. I söndags kom de släktingar hit för Matti tog konfirmationen och då hade farmor bakat och lagat massa gott :)
Igår hade vi ingen skola för lärarna hade A-dag Skönt =)
Idag då...
Vaknade jag lite över sju och var trött som faen, men de hjälptes inte bara upp och hopp..
Tur så hade vi kort skoldag till 12. För jag orkade inte helt enkelt, pluss att det var skit mat IGEN i skolan..
och då orkar man inte göra något för man är så hungrig.
Sen när jag kom hem började jag rensa en byrå jag har i rummet för den ska UT !
Pappa ska köpa Gaderob till mig :) Vill ha en ny gaderob in i rummet, en såndär "stor" Där jag får plats med galjer och massa skojj.. för jag har ett ganska litet gaderob ett sånt vanligt med 5-6hyllor och det är för litet tycker jag.
Så nu är de bara o vänta tills jag får min gaderob.. Nu e jag skit hungrig, åt sallad o liiite mat i skolan och har inte ätit nått sen dess..
Så Nu knalla iväg o käka ! =)

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: