WEAK

2010-12-05 / 21:12:49

Vad händer egentligen?? Vet inte vad jag ska ta mig till..
Känner mig svag och förbannad samtidigt!
Hoppas dehär går förbi FORT

Vaknade vid 11 nångång idag men orkade inte stiga upp och jag forstatte sova då men jag låg i sängen ända fram till halv fyra nångång för jag ville inte stiga upp, jag kände bara inte för det. 1000 saker gick runt i mitt huvud jag visste inte vad jag ska göra,ta mig till eller säga. Men sen så sket jag i det. Steg upp, käkade och tittade på tv och hade allt ok! Men nu igen så är jag på värsta irriterande humör. Hoppas lillebröderna håller sig långt borta från mig ikväll.
Tänkte att jag kanske tar mina saker och smyger iväg till momor och sover över där i stället oså :)

Godnatt!

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: