Tisdag :)

2010-12-07 / 22:12:21
Haha, fan va roligt det är och surfa ibland när man hittar riktigt roliga saker :)
har kollat klipp från youtube (vakna med the voice) Där dom har nya gäster varje morgon, och då har bland annat Katrin Zytomierska varit gäst där, och varje morgon när dom har ny gäst så snackar dom skit om varandra. Och i mina ögon sen jag Katrin som värst :) Och så snackar dom om bloggen HEEEELA TIIIDEN...

katrin,Carolina Gynning,Linda Rosing,Kissie,Marie Picasso m.m


Tänkte faktiskt hoppa in i duschen nu och gå och lägga mig, för är rätt så trött faktiskt

Och Joo förresten, Nu har jag bestämt mig! Jag ska färga tillbaka håret som jag hade det innan.
Mellanblond med ljusa slingor, har ingen bild på denna dator, men är så trött på och färga utväxten hela tiden, fast jag egentligen är blond,men inte såhär blond. Måste bara ta fixa tid till frisören.


Typ liknande, Ser mer äkta ut och så slipper man färga utväxten hela tiden!

VILLHAA!!


//MinnaaPee




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: