30December

2010-12-30 / 21:43:34
Hej!
Sitter i soffan och kollar på bingolotto och när Erika&Mikko spelar.
Har funderat på morgondagen alltså(Nyårsafton) Vet faktiskt inte om jag har lust och festa mer. Har den känslar att det kommer bli en skit kväll vilket som. Vet inte ens vad folk ska göra eller var dom ska vara så!? Orkar jaga runt folk oså. Få ta morgondagen
som den kommer. Antingen firar jag nyår hemma med pappa och bröderna och dom hade köpt raketer och vid tolv slaget gå ut och kolla på fyrverkerierna och dricka skumpa :) Ellerså ut på stan !? Don't know.
Idag gick jag upp vid halv två först för jag orkade inte gå upp.. skit lat! va hos mormor en stund och sen stack jag hem och har bara softa hemma, orkar inte göra någonting! Joo frågesport spel spelade vi en stund men inget annat klokt har jag haft för mig idag.
Pappa hade köpt sån lucky balloon och den ska väl Matti eller Markus tända upp så jag måste iväg till rusta före fyra och köpa en sån till mig

Man brukar tända såna i thailand och man brukar önska sig något samtidigt man släpper iväg den
Så en sån vill jag ha^
Kostar 49:- kr på rusta

BööÖ!
Brrr kallt! Men nu är det tillochmed -15
Bingolotto :) Mikko&Erika

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: