Helgen :)

2010-12-19 / 23:38:11
Halloj!
Blev plötsligt jätte trött, kan knappt hålla ögonen öppna. Men jag orkar inte gå och lägga mig :D
Eller jaa jag ska bara skriva här och glo igenom facebook engång till innan man lägger sig.
Hmm har inte skrivit något vettigt på sistonde men kortfattat så har min helg sett ut såhär

Fredag var väl en lite stressigare dag då, jag och Saana visste inte om vi ska ut och "festa" eller bara vara hemma.
Men då bestämde vi att vi drar ut och hittar på något. Japp skit jobbigt fick ringa runt osv. Men sen så åkte vi tillslut och cruisa. Cruisade en stund och efter det åkte vi till torneå till en kompis, satt där och sen började det vara ganska tråkigt där så jag ville hem åkte förbi meeringrilli och köpte en värstinghamburgare för var skit hungrig :P

Och sen igår (lördag)
Igår hade jag "myskväll" hemma. låg i sängen hela kvällen och tittade på film osv. Men sen så sa broshan att han ska ha fest hemma för han fyllde 22år igår. Så att han hade kompisar här inte så många typ 7 och pappa satt också och festa med dom hehe :)
Joo sen blev jag lite sugen, men tänkte ähh orkar inte. Mikko frågade om jag ville ha öl så sa jag Jaa! Men pappa sa sen nej! så jag sket i det, orkade inte börja gnälla.
Men sen tänkte jag vafan sitter jag ensam uppe för när det är folk nere. Så jag tog och böt kläder, för satt i leggings och sån vanlig linne och håret uppsatt. Så jag tänkte jag tar och fixar mig lite. Sen fixade jag mig lite och gick ner.
Hann umgås med alla en stund och sen stack alla ut på krogen, och jag hade ingenting och göra och jag var inte alls trött eller något, ville feeestaaaa så jag ringde kossu han var ute och cruisa så jag sa till dom och komma hem till oss och umgås med mig en stund. Så hann och Jarkko kom till oss, dom hade hämta pizza så dom käkade här då och sen stack dom och cruisa och jag följde med. Sen stack Jarkko hem för han var så packad, och jag och Kossu satt då och cruisade och jag hade värsta Party feeling! Så jag tänkte jag ringer Minna för hon var hemma. Så hon hade hundvalpen så hon kunde inte komma och cruisa med oss, men vi gick hem till henne en stund då och sen följde hon ändå med och cruisa och tog med sig lilla valpen (Eddie) Vi åkte runt en liten stund bara, och sen så skulle vi hem till Minna igen, fast chaffisen stack hem och jag stannade då över hemma hos Minna. På morgonen har vi bara myst med lilla Eddie jätte söt valp, han är så klumpig och vill gosa hela tiden. Jätte söt! Sen lagade jag och Minna mat på dagen efter vi vaknat, och vi har legat hela dan :) Sen åkte vi iväg till lunden och efter de då till affären och jag köpte chips&dipp namm!! Sen har jag då legat och kollat på The lucky ones. Tyckte faktiskt att den var bra!
Nu tror jag det räcker :)


Godnatt!


//MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: