'm so confused, So hard to choose. Between the pleasure and the pain.

2010-12-17 / 15:12:38
Freeeedaaaag!!!

Vad fan ska man göra idag? :D Nu när jag äntligen tänkte att jag inte ska festa och ta de lungt istället.
Men tänker absolut inte sitta hemma. Och vad ska göra då? Om man drar hem till någon annan så är de ju fest eller tråkigt.. snälla nån, hjälp mig. Det skulle vara gött med något gått och film. Det är roligt i början men sen på kvällen så svär man för att man inte hängt med dom andra och festa.
Nu har jag verkligen beslutsångest!!! Men jag måste höra med andra vad dom ska göra och fundera samtidigit vad jag ska.
Nu blir det och käka och sen ta en tupplur maybe? är så himla trött.
Japp men kanske uppdaterar senare när jag bestämt mig :)

Hejdåå!

//MinnaaPee


??


??

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: