Söndag

2010-12-12 / 22:49:42
Har inte skrivit på flera dagar, typ torsdag sen sist och ett tråkigt inlägg till och med.
Men helgen var mysig! I Fredag så kom Saana&Jarkko och hämta mig från skolan,och han bara hem och lämna datan och så stack vi hem till Niko för han skulle koka kaffe men han hade varken mjölk eller kaffe, så jag ringde mormor och då åkte vi alla tre hem till mormor och drack kaffe och babblade gojja. Sen senare på kvällen så festade vi hos Niko liite
och då kom bland annat en kompis dit från uleåborg som jag träffar sällan, så skit skoj hade jag faktiskt! :)
I går då lördag så gjorde jag direkt inte så mycket. Kollade film och tog de lugnt bara, och idag en likadan dag som igår. Film bara och käkat massa gosaker, (fy mig) men ibland kan man bara inte säga nej :P
Imån är det skola igen(helgerna går alldeles för fort och veckorna för sakta) Men tur så  är det inte så himla länge kvar till JULLOV fan va gött. Denna vecka och sen nästa mån,tis & onsdag alltså 22 börjar lovet. Jag har inte ens pengar så att jag kan köpa julklappar. Men julen är ändå död för mig, tycker inte om julen. En tråkig tradition alla håller på med. Julen ska vara lugn&fridfull med nej... Alla springer ju runt kors och tvärs och köper julklappar medans jag med 164kr på kontot sitter och surar för jag inte har några pengar och köpa med. Men det är inte så noga jag behöver själv inte julklappar bara jag får min mobil och lite cashhhh så jag själv kan gå på mellandagsrea och köpa de jag behöver, nu ska jag vettu börja spara pengar. varenda 50öring skulle jag säga men dom finns ju inte, men varenda krona ska jag spara. Jag slösar mina pengar alltid på engång, men nu blir det en ändring
, jag ska vara så snål med allt. De är ju kul när man har massor med pengar sen ;)
Nu ska jag nog ta och lägga mig. så

NattiiiiNattiii

//MinnaaPee


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: