Tur så är julen över snart.

2010-12-24 / 20:14:24
Dagen började med att jag hoppade in i duschen och käkade frukost, osen torkade jag håret. Vi åkte iväg jag,Markus,Mikko & Pappa och handla fort de sista och sen till mammasgrav och tände ett ljus.
Sen åkte vi hem och maten var nästan klar efter det. Jag käkade och käkade, fy kändes som om jag skulle explodera efter den måltiden. Jag kom upp till mitt rum och slängde mig på sängen. Efter en stund så tänkte jag att jag måste ju förbi mormor en sväng och ge henne julklapparna vi köpt till henne. Så Niko kom förbi här på parkeringen och rökte och snacka skit, så han shussade mig sen till mormor för han var ändå påväg åt de hållet. Sen kom broshan till mormor och vi satt och drack kaffe och sen blev de bråttom hem för lillebroshan ringde, jaa kom nu jag vill öppna klapparna! Så vi började öppna klappar när vi kom och jag fick en nokia pekskärmmobil. Den var helt najs ;) Sen fick jag pengar så att jag får köpa mina egna julklappar tex. kläder och de jag behöver :)
Nu är jag sååå rastlös och jag orkar inte sitta hemma, alla kompisar är upptagna med sina pojkvänner eller så är dom ute och dricker och ska på krogen. Fan att man inte är 18. Men jag hade nog ändå inte gått till krogen idag :D
Needå då får det väl bli och promenera iväg till mormor och hitta på något med henne för hon är ensam där hon med :)



Lite mörkt för jag hade ingen blixt på när jag fotade. Min nya mobil till vänster och den andra skiten som jag nu blev av med :)



Tack&hej

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: