Tonight gonna be a good night!

2010-12-03 / 17:09:06
Tjenareee!!

Japp kom precis från duschen ska käka snart och efter det så ska jag torka håret.
En stund efter de ska jag börja fixa till mig lite inför kvällen. Som jag sa igår eller va det i förrgår att en kompis fyller år och vi ska då fira honom idag, samtidigt måste jag hitta en tomtemössa för alla ska tydligen ha på såna så varför inte :D ? Jag känner alltid att jag stressar ihjäl mig, för jag är alltid så seg, kompisarna väntar oftast sist på mig tills att jag blir klar innan vi åker någonstans. Menmen bäst och fixa färdigt sig, man vet aldrig när chaffisen säger nu drar vi :)
Så nu ska jag börja fixa så jag inte tar ihjäl mig med stressandet :)

Här är ett par foton från nyår 2009/2010



Jag och min kusin Jenna ^



Trevlig helg & Kväll allesammans! :)


//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: