Tjao!

2010-12-01 / 19:03:48
Såhär har min dag sett ut.
Vaknade i morse, stack till skolan och hade samhälls,engelska & Gympa.
Vi hade gympa prov idag om hälsa och massa sånt. Och efter provet fick vi gå och bada, så jag,Marianne & Minna gick och bada, och gud det är så skönt och roligt. Speciellt med flickorna när vi alltid hittar på något :D  Leker med simfötter och simglasögon och flummade oss under vattnet.
Efter det så åkte jag hem och jag och Marianne hade tänkt och åka till köpcentrumet idag, men jag sa till henne att jag måste käka och torka håret (För jag hann aldrig torka håret på badhuset) och allmänt fixa till mig. Men direkt jag kom hem och satte mig ner med en kopp kaffe. Så ringer hon, öööh vi kan åka med mamma sa hon, jag ba jaa? Men vi måste åka om 20minuter för hennes mamma skulle shussa Sanne till neste för hon var tvungen och vara där prick 3.
Så jag torkade håret och fixade till mig lite, fick världens panik, hann inte käka och inte heller dricka kaffet ifred, så jag klunkade i mig den och jag hann faktiskt färdig.
Vi åkte dit då och gick runt i affäret lite, och hittade en svart tunika från H&M, har tröttnat på alla samma kläder och tunikor jag har på helgerna på fester eller något. Så nu har jag en som jag ska ha på mig på fredag, för vi ska fira en kompis födelsedag.
jag och Marianne åkte hem, kom hem här för en stund sen och fick äntligen dricka kaffe i helt fred :)
Snart ska jag kila iväg till mormor och hälsa på henne (Igen) Men jag har så mycket energi och jag orkar inte sitta hemma.
Testade klänningen precis och tog ett foto på den.
Här har ni :)

Ser ut som fan på bilden, men orkar inte bry mig :)


Ha de hej! //MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: