Skola

2010-12-09 / 13:39:30
Japp sitter i skolan nu och orkar inte riktigt konsentrera mig på någonting..
Men engelska prov hade vi i morse och jag fick Godkänt :) Yes, behöver inte stressa mig på de nu.
Nyss hade vi Ankis lektion och har bara lyssnat när hon snackat och så fick jag ta blodprov på dockan vi har här.
Vi börjar seijas lektion om fem minuter och japp det blir väl jobba och skriva massa tråkiga saker hela tiden, men de hjälps inte, måste skriva så jag inte halkar efter. Och vi slutar för om en och en halv timma :(  Just nu vill jag bara hem och dricka KAFFE

Dagens horoskop.



Tur
Du kan idag gärna ingå ett litet vad.
Hälsa
Fysiskt känner du dig kanske mindre energisk just nu, men humöret är på väg upp och du känner dig väl motiverad.
Ekonomi
Många utgifter gör att det blir tufft för din ekonomi. Men det hade du redan klart för dig.
Arbete
Ta nya tag nu när det mesta tycks gå din väg. Om du ökar din arbetsinsats skall du se hur lätt det går.
Kärlek
Du behöver få lite uppskattning för att känna dig riktigt nöjd idag. Det kan löna sig att lägga litet extra tid på utseendet.
Relationer
Idag kan du få svårt att välja sympati när två av dina vänner bråkar. Försök att se till sakfrågan innan du avgör på vems sida du står.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: