Shopping!

2010-12-26 / 16:05:43


Hej&hå
Satte klockan på ringning kl 10 så att jag stiger upp då och äter frukost och fixar mig och att jag är iväg redan vid 12.
Men jag snoozade en stund och plötsligt så var klockan 11.10 så då gick jag upp och försökte ringa Marianne, men hon svarade inte så jag frågade ifall Saana hade orkat och hänga med. Så då åkte vi två då och shoppade lite. Köpte jeans,huvtröja och bh. Sedan gick vi runt lite här och där och slutligen hamnade vi på hesburger haha :D
Efter de så orkade vi inte rikitgt gå runt mer så Saana ringde Timo så att han skulle komma och hämta. Nu sitter jag är då och tog fram en bild på mig och Saana som vi tagit i skolan ^ hehe.
Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka hitta på något senare. En sväng förbi mormor iallafall men vad sen???


Hadehej!


//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: