Rubrik... Ingen aning?

2010-12-22 / 18:35:46
Japp, vad ska jag börja med :D
Vaknade i morse eller "morse" klockan var halv ett, jag förstår inte.
Sen hoppade jag direkt in i duschen efter det städade jag lite, orkade inte städa allt. Så imorgon fortsätter det.
Sedan har timmarna bara rusat iväg och klockan är redan halv sju.
Har suttit och sminkat mig här en stund nu och tänkte ta och hitta på något med Minna. Men innan det ska jag förbi och smaka på Mormors bullar som hon bakat igår.
Så nu blir det lite stress..

Här slänger jag in några bilder.

Haha :D


Och vår lilla gran som vi satte upp idag :) 


//MinnaaPee
Kommentarer!
Postat av: Matti

¨Julgranen som vi satte upp idag¨ ? HOST jag satte upp skare va' :D

Kommenterat - 2010-12-23 / 23:58:56
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: