Perfekt!

2010-12-15 / 17:27:34
Tjohoo! fick brevet idag från bubbleroom att mitt paket har kommit, jag fick shuss av Maria & jani. Japp hämtade ut paketet då och promenerade hem :) Jag öppnade paketer och kollade, den var mer gul aktig än vit. :/ Men den var perfekt ändå. Nu måste jag jaga efter vit midjebälte,skor och nått rött och sätta i håret.
Har stressat hur länge som helst över att vafan ska man ha på sig på syrrans fest. Och det är Rockabilly tema, så de ska vara lite oldschool kläder :D Men nu hittade jag då en vit klänning med svarta prickar och rött passar perfekt till den då :)

Här har ni några bilder på klänningen :)





Förstår inte varför prickarna ser gröna ut :D Men dom är svarta egentligen :)



Allt för mig, tack & Hej!

//MinnaaPee


Kommentarer!
Postat av: Saana :)

ihana mekko! :) <3

Kommenterat - 2010-12-16 / 17:57:41  | URL - http://santsa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: