Måndag =)

2010-12-27 / 18:52:53


Hejhopp!
Fy va tråkig dag idag! Sov över hos mormor och hon försökte få upp mig vid tio men jag fortsatte sova, jag var as trött. Senså gapa hon flera gånger : Kom och dricka kaffe nu när det är varmt! Men icke sa nicke. Jag låg i sängen ända fram till kl 13.00 haha.
Sen gick jag upp och käka frulle och så kom pappa och hämta mig och vi åkte vi väg och handla oså. Sen kom vi hem o då börja Jag,Mikko & Erika spela sån frågesportspel som trivial pursuit men på finnish :)
Och sen laga broshan mat som jag egentligen skulle ha lagat men jag orkade inte så han fick sköta det istället :P
Sen blev jag såååå proppmätt så jag slängde mig ner i sängen och ligger här fortfarande. Försökte fiffla med mobilen och testa hur internet och dehär funkar. Men jag vågar inte riktigt surfa hur länge som helst för jag har ingenaning hur mycket det kostar. Måste leta prisinfo nånstans ifrån typ halebop.se eller nått. Men nu så tror jag att det är dags för tupplur och film ;)

Testar mobilblogga senare :)
Tjao!

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: