Hmm ??

2010-12-15 / 14:02:23


Jelou!!

Känner mig såhär just nu! ^ huvudvärken gick precis över, haft huvud värk sen morse.
Och nu tänkte jag ta och torka håret och fixa till mig och TA OCH HITTA PÅ NÅGOT!
Jag orkar inte hämta posten, men den har nog inte kommit än. Den är alltid så seg nu på vintern.
Hoppas min klänning som jag beställde har kommit nu. Vill se om den passar hoppas hoppas hoppas.
Vill verkligen vara fin på syrrans 30års fest! =) Om klänningen passar så måste jag ännu hitta en röd midjebälte,röda eller svarta klack skor och någon röd hårband eller diadem o juste jag måste hitta någon vit tyllkjol under så den ser lite puffigare ut.. Hmmm var hittar jag en sån? Men de löser sig nog :)
Nu tar jag och torka håret och tar och fixar till mig.

Ciao!


//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: