Helou :P

2010-12-21 / 17:19:52
Hejsan, kom till syrran igår och sitter här fortfarande. Jag sov över här och igår kväll spelade vi xbox kinect skit rolig spel. (vill också ha)
mitt huvud slår tomt nu, vet inte vad jag ska skriva?
Idag har jag inte hunnit göra så mycket, för sov så sent. Vaknade först vi 12.
Men för nån stund sen så gav vi massage till varandra. Skönt, minns inte ens när jag har fått massage sist.
Sen lagade syrran go mat (ris och köttfärsås, namm)
Fy vad jag blev mätt, och så börja hon laga cupcakes
. Dom ser riktigt goda ut, dom är snart klara) ;)

Nu får det vara nog, vet inte ens vad jag ska skriva längre :D



Kinect spelet :D



Mmm.. Cupcakes ;)



//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: