Hej igen!

2010-12-27 / 22:55:59
Inget speciellt har hänt sen sist jag bloggade förutom att jag fått vinterkräksjukan nudå! Fyyyfan.
Erika (broshans flickvän) Hade magsjuka dagen före julafton och hon spydde här hemma hos oss, och i förrgår fick pappa det. och nu jag! :( Det är inte så farligt än. Har bara spytt två gånger och lite ont i magen, snälla bara det inte blir värre för då dör jag! Blir de värre måste jag bosätta mig i toaletten med datan :D Haha nej skoja bara.
Jag har ingenaning vad man kan göra åt magsjuka!? Vill inte må illa :(
Och mobilblogga blir det nog inte för jag surfade med mobilen en stund då tidigare och sen efter en stund så kollade jag så hade jag 173;- kr på kortet och innan det när jag kollade på hade jag 182;-
Så jag vill inte rikigt slösa upp dom pengarna för jag kan lika gärna sitta på bärbara :P
Men nu ska jag iväg och krya på mig!


//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: