Frågor&Svar

2010-12-30 / 00:34:48
Sitter hos mormor och har det ganska tråkigt men jag orkade inte börja promenera hem i kylan så jag bestämde mig då för o stanna här =)


Under 2010..
Har du gråtit? Joodå
Har du skrattat? Haha. JAA!
Har du sovit i tält? Nix
Har du sovit under bar himmel? Nej
Har du varit på Gröna Lund? nepp
Har du varit på Liseberg? nou
Har du varit på Kneipbyn? nix
Har du varit utomlands? Finland xD
Har du varit i en annan stad? Japp
Har du bott hemma? Jaa

Under 2010..
Har en vän dött? Nej
Har en vän sökt tröst hos dig? Jaa
Har du sökt tröst hos en vän? Jaa
Har du sovit över hos en vän? Japp
Har du varit kär i en vän? Nej

Har du fått mer en fem nya vänner under året? Japp :)

Under 2010 har du..
Har du pussat någon? Jaa =)
Har du varit tillsammans med någon? Japp
Har du varit kär i någon? Joodå
Har du  sovit med någon av motsatt kön? Jaa

När har du som mest..
Gråtit under 2010? Vet faktiskt inte :D Det varierar! 
Skrattat under 2010?
Asså.. ääh jag skrattar alltid lika mycket :)

Denna månad..
Har du varit kär? Vet faktiskt inte :P
Har du kysst någon? Jajjemen
Har du pussat någon? Jepp
Har du kramat någon? Joodå
Har du skrattat? haha jaa!
Har du gråtit? De har hänt ja!
Har du varit glad? Jepp
Har du varit ledsen? Tyvärr :/

När..
Grät du senast? Nyss.. Mormor har en blomma jag är allergisk för här nära databordet så :P Tårarna börja rinna
Skrattade du senast? Idag har jag väl skrattat åt något :P
Duschade du senast? Idag
Lyssnade du på musik senast? I morse på michael Jackson ;)
Hade du kul senast? Hmm.. Igår hade jag kul (trevligt) när vi va och basta och bada bubbelpool och umgicks jag och Minna och en kompis.

Vem..
Kysstes du senast med? Ähm.. orkar inte skriva de hit. Dom som behöver veta det vet det :)

Kramade du senast? Gud när va det? Minna har jag kramat förra veckan på onsdag :D de minns jag iaf. Men vette tusan om jag kramat nån sen dess.
Pratade du i telefon med senast? syrran :)
 
Fick du sms av senast? Mormor
Hade du tråkigt senast? JUST NU!
Kommer du ifrån? vad menar du land, stad eller? Ajaa men land:Sverige stad:Göteborg
Heter? Minna
Hur gammal är du? 17
När fyller du år? 6 April
Tycker du om någon just nu? Jag vet faktiskt inte. bläh
Jag samlar på? Onödiga saker! Huhu
Gröna eller röda äpplen? Gröna!
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Saana eller så surar jag oftast för mig själv.

Vilken tid gick du upp idag? Halv ett nångång
Har du sovit i din egna säng inatt? Japp
Har du sovit ensam inatt? jaadå
Har du strumpor på dig nu? Jepp
Hur svarar du i telefon? Halo !?
Vad ska du göra imorgon? Tänkte försöka vakna upp tidigt och fixa mig och dra och shoppa!
Var vill du bo när du blir stor? Har inte tänkt så långt än. En dag i taget!
Vad vill du bli när du blir stor? dum fråga? RIK & Lycklig!
Är det okej att gråta? Men jaa!
Vilken årstid tycker du bäst om? Summer ;)
Skulle du göra om du vann en miljon? Ta ledigt och flyga utomland med första bästa flyg och sen flytta till egen lägenhet och jaa shoppa och spara undan en del såklart :)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej
Har du piercing? Öronen,Näsa,tragus & Navel
Vill du gifta dig? Japp nångång :)
Vill du ha barn? Joodå :)
Solar du ofta? Nej. hatar fräknar :D
Är du bra på att laga mat? Nej :(
Gillar du att dansa? Jovisst =)
 Hur vig är du? Är faktiskt inte så stel så jag var innan jag börja träna men nu så har man blivit lite stel igen efter 1 månads paus! Fort och träna :)
Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry's helt klart!
Tror du på ett liv efter döden? Hmm.. Nej!
Är du morgon eller kvällsmänniska? kvällsmänniska!
Vilken ögonfärg har du? grön
Vilka hårfärger har du haft? Röd,brun,rosa,ljusbrun med massa blonda slingor(vill ha tbx) Och nu blond
Är du beroende av något? Kanske det
Senaste låten du hörde? Michael Jackson - the way you make me feel
Brukar du bädda sängen? Hmm.. Joo de brukar jag faktiskt. Ibland brukar jag skita i det :D
Har du kysst någon under den senaste månaden? Japp
Vad var det senaste du sa? Har faktiskt ingenaning :D
Saknar du någon nu? Joo heeela tiden!!



Nu tror jag att jag går och lägger mig så Godnatt allesammans!

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: