Ciao!

2010-12-29 / 00:38:39
Japp som sagt. blev ju magsjuk igår och det var inte roligt, hade ont i magen hela natten och kunde inte ens sova odentligt, och dessutom blev lillebroshan också magsjuk. Men nu mår man bra igen :)
Kändes lite tungt på morgonen än, liksom att man inte var helt okej.
Men jag loggade in på facebook direkt jag vaknade och då frågade Minna mig ifall jag hade lust och hänga med henne till köpcentrumet och kolla kläder oså. Japp jag åkte dit med henne då och kändes fortfarande inte helt okej och gå runt. Tänkte hela tiden på : var ska jag spy om jag måste spy hjälp  :D
Haha men allt gick bra. Och MIN jävla plånbok är borta! Hittar den inte, måste verkligen leta igenom allt nu efter jag bloggat.
Efter shoppingturen så åkte vi hem till Minna och drack kaffe och sen frågade en kompis till oss ifall vi har lust och komma & Basta oså :) Så vi åkte dit och basta och bada bubbelpool utomhus. Ganska najs när det är -26 och ändå sitter man ute i pool och inte fryser =)
Sen efter de så åkte vi hem och nu sitter jag här då :)
Sådär har min dag sett ut.
Har tagit några foton under dagen :)

Minnas gullunge eddie =)


Skit kvalite men en bild när Minna badar i bubbelpoolen :)


Haha och en bild på mig då :P

Puss&Kram

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: