25 December

2010-12-25 / 17:53:23
Tjenare! Har sovit över hos mormor inatt och vaknade sent som vanligt =)
Sen har jag bara hängt runt hos mormor för har inte orkat börja promenera hem då.
Och efter en stund så frågade Saana mig ifall vi skulle hitta på något tillsammans, så jag bjöd henne på kaffe hemma hos mormor och vi satt väl i en timma och babblade, men sen så ville jag hem och duscha. Nu har jag fixa i ordning mig och väntar på ett samtal, eller ja Saana åkte iväg till stan under tiden jag duschade och torkade håret och såna grejer :P
Nu så har vi bestämt att vi ska dra till pulkabacken hela gänget. Jag,Saana,Marie,Jarkko & Niko iallafall vi.
Hehe sist vi va där så va de skit roligt :P Man får leka barn nångång :)
Hmm... Och imorgon är det väl all mellandagsrea börjar ? Så måste vakna tidigt och iväg och shoppa med Marianne =)

Nu ska jag och käka så jag hinner innan vi ska iväg :)


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: